Korki Adidas w gronie najsłynniejszych butów piłkarskich

Korki Adidas w gronie najsłynniejszych butów piłkarskich

Rynek producencki obuwia sportowego, to prawdziwy wyścig zbrojeń. W tej pogoni za doskonałością co roku bierze udział marka Adidas. Ten niemiecki potentat odzieżowy ucieka się do najbardziej fantazyjnych i oryginalnych rozwiązań. W efekcie czego kilka modeli warto w szczególności zapamiętać. Tak też jest w przypadku modelu F50.

Jak powstały korki Adidas F50?

W 2004 roku, czyli w pięćdziesiątą rocznicę zdobycia tytułu mistrzów świata przez Niemcy, kontynuatorzy pomysłów Adi Dassler wprowadzili na rynek korki Adidas F50. W nich występowała największa gwiazda kampanii reklamowej tej firmy – Leo Messi. Kolejną bardzo ważną odsłoną był model AdiZero, które w wersji syntetycznej ważyły niespełna 165 gramów.

Z możliwości gry w najlżejszym obuwiu skorzystał ponownie argentyński piłkarz, ale także swego czasu jeden z najlepszych napastników na świecie – Lukas Podolski oraz Holender Arjen Robben. Cechą AdiZero była prostota połączona z wieloma funkcjonalnościami przydatnymi podczas dużego wysiłku.

 

Przykład inteligentnych butów

Czy istnieją na świecie inteligentne buty? Korki Adidas często są w ten sposób określane. Potrafią w każdym swoim elemencie dopasować się do bezpośredniego kontaktu stopy z piłką. Piłkarze uwielbiają je ze względu na lekkość, wytrzymałość, komfort użytkowania.

Także bardzo często ich cena jest współmierna do korzyści. Ich zakup to gwarancja korzystania z jednej i tej samej pary butów przez kilka sezonów. Korki Adidas nie są głupie jak but! Pokazują, że piłka nożna, to nie tylko bieganie dwudziestu dwóch mężczyzn za piłką, a coś więcej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powrót do góry